Inför festen

I helgen ska jag ha en stor fest, den största jag någon gång har haft, tror jag. Jag fyller jämt och tänkte dra till med en riktig baluns där alla ska vara finklädda och förhoppningsvis så roligt som det bara är möjligt. Jag har köpt in tjugotalet flaskor skumpa, köpt en ordentligt dyr, men tjusig klänning, och skickat iväg alla inbjudningar. Till min glädje har nästan alla OSA:t "ja" så det kommer nog bli ett stort gäng gäster.

Jag var lite orolig för själva städningen dock. Jag har letat lite efter en städfirma i Göteborg, och hittat ett par bra kandidater. Det blir helt enkelt för jobbigt att sköta hela städningen innan och hela städningen efter själv. Dessutom kan man knappast ha lika kul om man för varje tappat chips eller utspillt glas måste tänka "Vad jobbigt det där ska bli att städa upp sen..."

Det ska bli kul att ha fest, det var ett tag sedan. Så nu känns det som att jag verkligen kan och ska slå på stort, eftersom att det är ganska ovanligt i mitt liv att man verkligen gör ett ordentligt party av en födelsedag. Jag ska visa mina kompisar hur det ska göras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0