Foton från semestern

Förra veckan var jag på semester med min bästa kompis och det var verkligen oerhört roligt. Vi åkte till Kanarieöarna, och det här var precis innan vårsolen gjorde entré i Stockholm.
Där var det oväntat varmt i vattnet, så vi köpte den där sortens engångskamera som man kan ta foton under vattnet med. Bilderna blev så roliga, vissa av dem ser helt hysteriska ut. Andra blev faktiskt oväntat vackra, vi ser nästan lite sjöjungfrulika ut. Ibland är fotoframkallning så kul, och något man kan gå och se fram emot i flera dagar.

Våra föräldrar och syskon tycker förstås också att det är väldigt kul att se korten från vår semester och se att vi hade det bra. Jag kommer spara de där fotona så länge jag lever, för att minnas hur kul vi hade och hur nära vänner vi var. Nu hoppas och antar jag att vi alltid kommer att vara så goda vänner, men det är något visst med all den här tiden och friheten vi har nu som unga.

Jag kan verkligen rekommendera Kanarieöarna för övrigt, det var så varmt, skönt och roligt där. Maten var god, och det var inte särskilt dyrt. Vi pratar om att åka tillbaka redan om några månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0