Knasigt med fordonsdekor?

Min käre far har konstigt nog alltid haft lite knasiga idéer för sig, och då menar jag inte i den bemärkelsen att han är knasiga i bollen. Nej, när jag säger detta så syftar jag främst på det tämligen udda intresse han verkar ha för olika saker och ting.

Man kan väl helt enkelt säga att detta varierar från vecka till vecka, och kanske är det just också det som gör att allting blir så väldigt lustigt. Man kan utan tvekan påstå att han gillar att starta upp nya projekt. Den ena veckan kan han alltså sitta och pyssla med sin fordonsdekor, medan han den andra dagen kan sitta och knåpa ihop små segelbåtar.

Det råder alltså ingen tvekan om att denna man har många olika intressen inom många olika områden. Men å andra sidan, vem sa att det var olagligt? Inte den svenska lagboken i alla fall.
Men även om min käre far är lite sådär knasig och konstigt ibland, så kommer det ju aldrig spela någon roll för nig.

Faktum är att jag kanske själv en dag sitter där och ägnar mig åt fordonsdekor och undrar varför jag inte gjort detta tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0